EBMiA

Forumowicze, strony, firmy których nie polecisz nikomu.
Awatar użytkownika
dziobu
Posty: 352
Rejestracja: 22 wrz 2016, 16:17
Kontaktowanie:

EBMiA

Postautor: dziobu » 02 maja 2017, 19:38

Miałem tego nie pisać ale dziś rozwalili mnie do końca.

Na 5 zamówień (konto na moją firmę mam tam 1.5 miesiąca) tylko 2 (słownie: dwa) zrealizowali poprawnie. Towar dostępny na stronie - no to co. Tydzień czekania bez słowa (telefonicznie - tak, już wysłany). Wysyłka natychmiastowa = 3 dni. Co z tego że płatność potwierdzona od razu (platnosci.pl czy inne payu). W Farnelu czy RS zamówienie do godziny 16 przychodzi kolejnego dnia. Ze Szwecji, Norwegii, Irlandii. Widocznie Augustów jest dalej.
Najpierw składam zamówienie, płacę, potem kilka dni oczekiwania a na końcu telefony z awanturą. A tydzień później...wezwanie do zapłaty. No kurfa - mam już 3. Wysyłają mi niekompletne paczki (najpierw coś jest na stanie, potem do 3 dni a ostatnio urosło do 3 tygodni) za które zapłaciłem a potem jeszcze drą mordy o płatność. Do tego wysyłają dopiero po interwencji. Towaru nie ma - klient poczeka. Napisał/dzwonił że zależy mu na czasie - no i ch*j.

Pisałem w innym wątku o sprowadzanie plastików (SST) z Chin. Wiecie że wtedy też czekałem na paczkę z Embii? Opłacenie, wysyłka z chińczykowa, transport, załatwienie wszystkich dokumentów celnych - to wszystko trwa o dzień mniej niż paczka Augustów-Kraków (towaru dostępnego do 3 dni z zapewnieniem że tyle to trwa).

Kiedyś braliśmy od nich sporo rzeczy ale widzę że firma awansowała do kategorii "efilament3d", czyli DNA w swojej branży.
Wiem że sporo osób tam kupuje bo mimo wszystko ofertę mają bogatą, no ale dziś przegięli i chciałbym ostrzec innych którym zależy choćby na czasie.
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: olo2000pm » 02 maja 2017, 21:22

To fakt, maja tam niezły burdel. Kiedyś coś u nich kupowałem, ale szybko o nich zapomniałem. Szkoda nerwów.

Awatar użytkownika
dziobu
Posty: 352
Rejestracja: 22 wrz 2016, 16:17
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: dziobu » 02 maja 2017, 22:01

Kupowaliśmy u nich trochę i było OK. Nie wiem co się podziało; może firma po prostu "urosła" za bardzo. W każdym razie napisałem co uważam i teraz kompletuje zastępstwo.
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: olo2000pm » 02 maja 2017, 22:06

Zobacz tu:
http://ooznest.co.uk
Może coś znajdziesz dla siebie. Szybko wysyla

Awatar użytkownika
technomak
Posty: 3
Rejestracja: 27 paź 2017, 13:16
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: technomak » 30 paź 2017, 13:46

U nas w firmie też sporo od EBMiA zamawiają, ale nie narzekamy. Stosunek wyboru asortymentu do ceny jest na prawdę dobry i ciężko znaleźć sensowną alternatywę. Mam nadzieję, że wspomniane problemy są tylko przejściowe, bo nie da się ukryć, że firma w ostatnich latach mocno poszła na przód.

Awatar użytkownika
dziobu
Posty: 352
Rejestracja: 22 wrz 2016, 16:17
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: dziobu » 30 paź 2017, 13:49

Boli to że mają dużo rzeczy i dość dobrą stronę.
Ale nie kupuję już u nich także nie sprawdzę czy się poprawiło. Może kiedyś zaryzykuję ponownie. Jak na teraz to wiszą mi 5zł.
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D

Awatar użytkownika
virgin71
Posty: 389
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:27
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: virgin71 » 31 paź 2017, 9:17

Ja natomiast kiedyś źle wspominałem TME (przesunęli moje zamówienie na parking, a jak się okazało, ktoś po prostu zamawiał to co miałem w koszyku...), ale to są mistrzowie realizacji zamówień.
Jest jakaś alternatywa dla wspomnianego w tytule sklepu?

ebmia.pl
Posty: 1
Rejestracja: 21 lut 2018, 12:40
Kontaktowanie:

Re: EBMiA

Postautor: ebmia.pl » 21 lut 2018, 13:22

Bardzo nam przykro, że autor tego postu doświadczył tylu problemów ze strony naszego sklepu. Jesteśmy sklepem internetowym i często zdarza się tak, że w danym momencie dany towar zostanie zakupiony przez dwa podmioty, wówczas przy małej ilości danego towaru na stanie mogą zdarzyć się sytuacje, że musimy go sprowadzić. Upomnienia do zapłaty wysyłane są automatycznie ( mogą Państwo nie uwierzyć jaki jest obecnie problem z niepłacącymi firmami). Każde zamówienie staramy się traktować priorytetowo, jednak przyznajemy się, że przy takiej ilości zamówień jakie obecnie mamy, czasami występuje problem z dotrzymaniem terminów. Nie myli się ten co nic nie robi. Proszę dać nam szansę w przyszłości, a na pewno przekona się Pan, że to co Pana spotkało nie jest naszym standardem działania. Jeżeli chodzi o nadpłaty, to zazwyczaj przy małych kwotach klienci chcą je wykorzystać przy kolejnych zakupach, natomiast jeżeli jest życzenie zwrotu - to również nie ma problemu - prosimy o przesłanie numeru konta na który mamy zwrócić pieniążki - na adres handlowy@ebmia.pl. Z wyrazami szacunku zespół Ebmia.pl.


Wróć do „Niepolecane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość