Cięcie profili aluminiowych

Przydatne narzędzia, porady dotyczące zakupu
Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1236
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: Artu » 03 cze 2016, 11:13

Amelinium chłodzi/smaruje się podczas cięcia spirytusem :mrgreen: a nie oliwą :o
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
arthx
Posty: 164
Rejestracja: 21 kwie 2016, 8:25
Lokalizacja: Plock
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: arthx » 03 cze 2016, 11:21

Oleum jest do silnika szlifierki, denaturat do ciecia :)
Pozdrawiam Artur

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2859
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: Krzysztof » 03 cze 2016, 11:25

Artu pisze:Amelinium chłodzi/smaruje się podczas cięcia spirytusem :mrgreen: a nie oliwą :o

Ja do gwintowania w amelinium używam IPA.
Oleum jest dobre na wszystko :mrgreen: Wcierane na ukąszenia komarów :LOL:

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: olo2000pm » 04 cze 2016, 14:02

Mamy porównanie w cięciu profila tarczą do stali i aluminium. Operatorem maszyny był malyhenio :shock:
Tarcza za 7zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 750
Rejestracja: 22 kwie 2016, 14:23
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: Miś » 04 cze 2016, 15:08

To dalej nie jest to, bo piła z ząbkami do aluminium przecięła by to jak masło i zostawiła powierzchnię jak od noża.
-- MIŚ --

mcexperts
Posty: 609
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:40
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: mcexperts » 04 cze 2016, 15:18

Konkretnie to ktora pila byla uzyta do tych profili?

Bo te do zelaznych sa z aluminium :-) i sie nie nadaja do alu. Sie zaklejaja.
Ta dolna tarcza powinna byc dobra, i dac czyste ciecie, ladniejsze niz to na foto.

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: malyhenio1 » 04 cze 2016, 15:22

To tarcza na dole ,to pierwsze cięcie pierwszy raz ,wyszło lepiej niz tarcza do metalu ,wystarczy ze nie stopiło a to już super :OK:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

mcexperts
Posty: 609
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:40
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: mcexperts » 04 cze 2016, 15:51

No to jeszcze kolega kupi duza tarcze i bedzie ok ;-)

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: olo2000pm » 04 cze 2016, 15:52

Miś zawsze może być lepiej, to oczywiste. Gdy zobaczyłem to porównanie to wiedziałem, że ta jakość w moim przypadku jest wystarczająca. Mam do przecięcia jeden profil w osi X, profil bedzie przykrecony do wózków uniwersalnych i ciecia nie będzie widać. A różnica w cenie jest nie mała bo tarcze z zebami zaczynają sie chyba od 40zł. Niewątpliwie tarcza do aluminium za 7zł jest alternatywą do zastosowań takich jak w moim przypadku czyli jedno cięcie!

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Cięcie profili aluminiowych

Postautor: olo2000pm » 10 cze 2016, 7:37

Kolega malyhenio ma pewna rękę i fantastyczny stoleczek :D
Profil przyciety
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wróć do „Narzędziownia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość